Szkolny Konkurs Fryzjerski
- Uncategorised
- 06 grudzień 2022
W dniu 6 grudnia 2022 roku w Zespole Szkół nr 1 im. Stefanii Sempołowskiej w Puławach odbył się Szkolny Konkurs
Fryzjerski pod tytułem „FRYZURA GRZECZNIE WYCZESANA”. Celem konkursu było: wyłonienie młodych talentów
sztuk i fryzjerskiej, rozwijanie kreatywności, zainteresowań uczniów, wrażliwości na piękno, pobudzanie inwencji
twórczej uczniów oraz doskonalenie ich umiejętności praktycznych. W konkursie wzięło udział dziesięć uczennic
technikum o profilu technik usług fryzjerskich. Fryzjerki od wczesnych godzin porannych pracowały nad
przygotowaniem swoich modelek, aby później na forum całej szkoły zaprezentować efekty swojej pracy.
Nad przebiegiem konkursu czuwało jury w składzie Robert Och – Dyrektor Szkoły, przewodniczący jury oraz
panie: Magdalena Zawiślak – właścicielka studia fryzjerskiego w Puławach, Lidia Nogowska – kierownik szkolenia
praktycznego i Katarzyna Starzak - nauczycielka plastyki.
Pomysły na interpretację tematu były imponujące.
Zwyciężyła stylizacja w wykonaniu Katarzyny Romsickiej z klasy 2ft.
Drugie miejsce zajęła Żaneta Urbanek z klasy 3ft, która otrzymała również nagrodę specjalną ufundowaną przez
Panią Magdalenę Zawiślak.
Na trzecim miejscu uplasowała się Natalia Banaś z klasy 2ft.
Nagrody, zestawy profesjonalnych kosmetyków do włosów Prosalon Professional, dla laureatów dzisiejszego konkursu
ufundowała firma Chantal, która od wielu lat obejmuje patronatem klasy fryzjerskie w naszej szkole. Pani Elżbieta Kucharczyk
- brand manager marki Prosalon Professional, w imieniu sponsora, skierowała specjalny list do uczestników dzisiejszego
konkursu, który odczytany został na forum szkoły. Wszyscy uczestnicy otrzymali pamiątkowe dyplomy i słodkie upominki.
Dziękujemy wszystkim, którzy włączyli się w przygotowanie wydarzenia: sponsorom, kierownictwu szkoły, pracownikom
szkoły i uczniom za pomoc w organizacji, Radzie Rodziców za ufundowanie słodyczy a szczególnie uczestnikom konkursu.
Bez Was ten konkurs by się nie odbył, jesteście the best :)
Organizatorzy